Hur ska jag fortsätta?

Snart gått 1 vecka sen det blev klart att laget i mitt hjärta åkte ur högsta serien, jag kan inte beskriva känslan jag hade efter matchen.. Visste knappt vart jag skulle ta vägen när jag satt där på läktaren och luften gick ur mig..

Det är egentligen bara hockey men efter att ha gått på matcher sen 2002 så blir det en livsstil.. det blir liksom en del av livet.. Hockey kommer spelas nästa säsong också och jag kommer stå där precis som jag gjort dom senaste 11 åren.. Jag kommer skrika precis lika mycket om inte mer?!

Älska dom som mest när dom förtjänar det som minst..

Fick förra veckan dessutom något att fundera på, fick en förfrågan av en i supporterklubben, hon ville nominera mig som en kandidat till styrelsen.. Och jag vet inte om det är något jag vill.. Orkar jag engagera mig ännu mer? Självklart vill jag va med och påverka.. men det finns ett liv utanför hockeyn! =)

Åh jaa mycket att fundera på! Men längtar redan till hösten! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback