Ta hand om varandra..

Det har varit en känslosam dag, som jag gått och gruvat mig för..
Visste inte på förhand hur jag skulle reagera och vad som skulle hända.. Men mitt största orosmoln innan var pappa, men visade sig att han inte skulle komma.. En lättnad samtidigt som jag fick ångest över att jag inte har en aning om hur det är med honom..

Vet inte hur många som idag har kommit fram till mig och frågat hur det är med honom och jag hade inte en aning om vad jag skulle svara.. Var ju ett år sedan jag träffade honom sist och då kände han inte ens igen mig..

Men fick ändå koncentrera mig på begravningen och att ta farväl av Eva.. <3 Var på väg att helt bryta ihop när jag fick gå fram till kistan..ångesten över att jag skjutit upp saker gjorde att jag inte visste vart jag skulle ta vägen..

Åh vet ni en sak, ta hand om varandra! Skjut inte upp saker till morgondagen för då kan det vara för sent! Jag ångrar mig så idag!

Men jag fick iaf träffa mina kusiner och några av mina kusinbarn, önskar bara att det hade varit under roligare omständigheter! Men jag har lovat mig själv att det ska bli bättring på det! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback