A road i'v taken before..

Jaa hälsat på min syster i helgen, alltid lika mysigt! Även om det inte är långt till Hudik har det ändå inte blivit så många resor ner tyvärr! Men har tänkt att ändra på det.. Även om det inte alltid är så lätt att få ihop med helger och så vidare! =)

Blev iaf påmind om hur tråkig den där vägen är att åka.. Finns inget roligt alls att se på vägen.. =P Förra året den här tiden hade jag 4 mil enkel resa till jobbet, det är nåt jag inte orkar med igen iaf! även om jag trivdes super i skogen så blev jag isolerad där ute, kändes som om det var för långt för att bara åka iväg och ta en fika med en kompis! Så det är nåt jag har tagit till mig.. =)

Självklart vill jag nån gång i framtiden ha ett hus nånstans.. men hyfsat centralt får det nog allt ligga! =) Bommen känns som en bra gräns! Speciellt sen när nya e4an kommer, så gör det ju saken mycket lättare, eller fortare om inte annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback