Semestertider..

Sjukt vad tiden springer ifrån mig!!
Snart slut på min 4 veckors semester som jag haft sedan midsommar!
Sista rycket den här veckan, sista rycket i GBG!
Ska äntligen få se mannen i mitt liv! Robbie Williams på Ullevi!

Satt precis och tänkte på att jag har så mycket planerat nu att jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med mig! Men det kommer bli skoj så är nog inga problem! =))

V29 - GBG och Robbie på Ullevi
V30 - Jobb hela långa helgen!
V31 - Konsertfesten
V32 - Jobb jobb jobb
V33 - Ljungarocken med Maadddo!! <3
V34 - Jobba lite!
V35 - Bröllop för sötnosarna Madde och Micke!
V36 - Åker till Cypern
V37 - Jobb!
V38 - Jobb!
V39 - Ullared! Shoppa shoppa shoooopppa!

Sååå nu vet ni vart jag är dom närmsta 10 veckorna! Eller jaa iaf under helgerna! =)

I den här takten så är det snart jul igen! Woooop woooop!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback