Man får inte alltid det man vill..

Nu ligger jag här igen, tårarna rinner och jag kan inte sova.. varför kan det bara inte gå som jag vill för en gångs skull??

Jag vet att många inte hängt med i mitt svängiga liv de senaste månaderna.. det har jag inte själv heller ibland!

Först trodde jag att jag hade hittat rätt (igen) men det gick fort över.. hann träffa några otroligt fina killar däremellan..

sen för 6 veckor sedan träffade jag den sötaste lilla blonda sak jag sett, ute i fyllan och villan.. men jag drog på mitt bredaste leende och han föll för det! Sen efter det har jag haft dom bästa veckorna på lääääänge.. blivit så bortskämd och ompysslad.. och jag tänkte att äntligen fick jag lyckas få en bra kille jag också!

Men det är ju inte alltid så lätt, man är ju 2 om saken och det räcker inte att jag har känslor när dom tyvärr inte är besvarade.. :(

så nu är jag på ruta ett igen.. hjärtat gör ont som faan men det börjar ju jag bli van vid, vid det här laget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback