När man inte vill säga hejdå..

Känner mig så sjukt frustrerad.. Hade hittat världens finaste kille som jag haft så galet roligt ihop med de senaste veckorna och föll för utan att blinka.. Och så faller han inte för mig.. Att igår kväll säga hejdå var bland det jobbigaste jag nånsin gjort.. Tänk er att säga hejdå till någon som ni egentligen vill ha nära hela tiden.. Kunde verkligen inte sluta gråta.. Kändes så sjukt konstigt att veta att det skulle vara sista gången vi sågs.. Jag önskar så att allt vore annorlunda, men jag kan inte tvinga någon att få känslor för mig.. Allt jag kan göra nu är att släppa och försöka gå vidare..¨Fast jag inte vill! Vill inte att igår ska va sista gången vi sågs.. men jag vet att det är det bästa för mig.. men känns ändå så fruktansvärt fel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback