Idioti!

Ligger här så förbannad så jag vet knappt vart jag ska ta vägen..

Men jag kanske ska ta det från början, i våras träffade jag en kille, kändes hur bra som helst och jag föll pladask! Några dagar senare får jag ett sms där det står " tycker inte vi ska ses mer, glöm bort mig bara" och jag stod där som ett fån och fattade ingenting!

Sen under sommaren har han vid flera tillfällen bett om ursäkt och försökt förklara sig och till sist frågat mig om jag kan tänka mig och träffa han igen.. Åh jag tänker, jaa han skulle ju inte be om ursäkt hela tiden om han verkligen inte menade det!

Så jag går med på att ses igen! Föll pladask igen, har nog aldrig fått så mycket smicker och stora ord från nån så direkt.. Och det kändes till och med så bra sa han att han skulle kunna flytta ihop med mig direkt.. HAN ändrar direkt status på fb och jag några dagar senare!

Sen åker jag bort en vecka, kommer hem och får igår ett sms där det står.. "tycker inte vi ska vara tillsammans längre, har inte samma härliga känsla som från början, förlåt!" - ETT JÄVLA SMS!! Är vi tillbaka på högstadiet igen eller vad är det frågan om.. Och har sedan dess kokat inombords, så jävla förbannad över fegheten och att han inte ens är man nog att se mig i ögonen när han gör slut!

Och hur en känsla kan försvinna på 1 vecka är för mig obegripligt och än har jag inte fått någon förklaring.. För han hade ju visst ingenting att säga mig, när jag igår for dit för att fråga vad faan han håller på med! Och för att få tillbaka min nyckel hem, som han visst tyckte vi skulle lämna i postlådan så vi slapp ses! Kan inte ens vara ledsen, för att jag är så jävla förbannad!!

Och jag hade nog tagit det bättre om han istället bara sagt, "Du kan vi ses, vi måste prata om en sak" MEN ETT JÄVLA SMS!!!!

Kommentarer
Postat av: Sunkan

Alltså det finns inga ord för hur fruktansvärt dålig stil det är! Vilken jävla idiot! Det är INTE okej beteende.
Bra att du inte är ledsen iaf, han är ingen att vara ledsen över.

2013-09-17 @ 21:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback