Svänger fort i bandy!

Det går inte att förklara hur mycket som har hänt i mitt liv den senaste tiden, har svängt så fort uppåt och neråt och fram och tillbaka! Jag har knappt hängt med själv i svängarna och jag förstår om folk runt omkring verkligen inte har hängt med och funderat på vad faan jag håller på med! =) Var mycket därför jag skrev och förklarade precis vad som hänt dom senaste dagarna igår, vet inte hur många som frågat mig vad faan som hände och jag har ju inte haft nå bra svar.. Var lika förvånad jag också! Men tänker inte ödsla någon mer tid att fundera över det.. Sånt som händer! Jag hoppas nu att allt får vara lugnt ett tag! Ta ett steg i taget och bara vara! Förr eller senare dyker den rätte upp! Åh vem vet, jag kanske redan har träffat honom! Bara det att jag inte insett det än! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback